Auto

Accu honda civic – De kracht van de batterij

Accu honda civic – De kracht van de batterij

Hybrides maken gebruik van twee krachtbronnen, de met een accu uitgeruste verbrandingsmotor en een door een benzinemotor aangedreven generator. De accu wordt opgeladen door de dynamo te gebruiken om de interne verbrandingsmotor aan te drijven met een benzinemotor die rechtstreeks op de generator is aangesloten. Wanneer de motor op toeren wordt gebracht, remt de generator de accu ook regeneratief af. Terwijl het voertuig stilstaat of stationair draait, wordt de accu opgeladen door de motor. Wanneer het voertuig rijdt of kruist, wordt de motor uitgeschakeld en is gas de belangrijkste energiebron. De batterij kan worden bijgevuld door een externe bron. In een hybride auto kan de benzinemotor ook worden gebruikt om het voertuig te starten. Wanneer de hybride stilstaat voor een verkeerslicht, schakelt de motor uit en wordt de batterij gevoed door de dynamo totdat het verkeerslicht verandert. De Toyota Prius is niet ontworpen voor de extreme zomerhitte in zijn kern computerberekening voor maximale brandstofefficiëntie in warme klimaten.

Accu honda civic

Accu honda civic – De elektromotor en de benzinemotor vormen samen de enige krachtbron van een hybride. Dit geeft u niet zo veel actieradius als een conventionele auto met benzinemotor. De Toyota Prius en de Honda Civic Hybrid zullen beide bij het stoplicht verschijnen met normale groene auto stickers totdat de bestuurder op de rem trapt. Dan treedt de verbrandingsmotor in werking en remt de auto af voordat de benzine motor weer wordt gestart. Dit bevestigt dat zowel de elektromotor als de benzinemotor samen werken om de belasting op te vangen. Deze belasting is afkomstig van het vermogen van de elektromotor om de gasmotor te stimuleren. Als er ruimte is om de extra benzinemotor te plaatsen, wordt er wat vermogen bespaard, maar de totale actieradius blijft beperkt.

Accu honda civic

De twee – of zelfs viercilinder motoren in deze hybrides zijn een stuk groter dan die in de conventionele auto. Zelfs de grotere driecilindermotor geeft slechts ongeveer 165 pond per voet koppel af. Wanneer u met hoge snelheid een heuvel oprijdt of afrijdt, is het erg moeilijk om de auto te manoeuvreren om af te remmen en weer te starten wanneer de accu alle kracht vooruit kan leveren. Je hebt ruimte in de auto nodig om dit vermogen toe te laten. De transmissies zijn ontworpen om zo veel mogelijk vermogen te leveren terwijl ze zo weinig mogelijk stroom verbruiken.

Extra vermogen is alleen beschikbaar wanneer de auto rijdt: dit wordt reservevermogen genoemd. Dit is nodig om de hybride draaiende te houden wanneer deze stationair draait of stilstaat voor een verkeerslicht. Er is geen afwisseling tussen de gasmotor en de elektromotor. In het begin kan deze eigenschap een probleem zijn geweest, maar door het innovatieve gebruik van de magneetventiel technologie, ongeacht of de motor aan of uit staat, werkt het elektrische gedeelte van het hybride systeem altijd als een hulp krachtbron voor de gasmotor en voor de accessoires.

Accu honda civic – Aangezien BrushWorks en Green felicissimo systemen ontworpen zijn om zo weinig mogelijk stroom en vermogen te leveren, worden speciale motoren en wikkelingen gebruikt om de gasmotor af te remmen, alsmede om een extra standaard relais te laten draaien. Deze functies implementeren de zogenaamde vacuüm wikkelingen. Aangezien de gasmotor begint om de macht van de batterijen te gebruiken, wordt de macht dan gesluisd aan de elektrische winding door de kleine koperen tubes common in vele huis en bouw afzet. De koperen buizen zijn gewikkeld rond katrollen die beweging creëren om de actieradius te vergroten. Dit vergroot de actieradius en beschermt niet alleen de elektromotor maar ook de accu tegen overladen.